Wat wij voor jouw hotel kunnen betekenen
Night auditors
Dagreceptie
Night managers
Night receptie
Bell Boys
Opdrachtgevers
TDC Horeca heeft inmiddels ruim 160 hotels en meer dan 380 professionals in dienst. En nog steeds groeien we! Ons succes? We weten precies wat onze opdrachtgevers nodig hebben, werken met échte horeca professionals en zijn uitermate servicegericht. Concreet? We zijn 24/ 7 bereikbaar en afspraak is bij ons afspraak, daar hoef je ons nooit aan te herinneren! We leveren altijd.
Hoe het werkt
TDC Horeca levert flexibiliteit en precies wat uw hotel nodigt heeft
Afhankelijk van de wensen, kun je als hotel vaste diensten en flexibele diensten bij ons afnemen. In het eerste geval stellen wij een vast team voor je samen. Is je team bijna compleet maar mist het nog 1 of 2 sterke leden? Ook dat lossen wij op! Vervolgens wordt zo snel mogelijk de inwerkperiode gepland, waarna onze professionals bij jullie aan de slag kunnen!
Als grootste speler in de markt voor nachtreceptionisten hebben wij een grote en sterke pool van medewerkers. Door onze ervaring en aanpak zijn we in trek voor werkzoekenden, daarom kunnen wij overal in Nederland onze nachtreceptionisten en portiers aan het werk zetten, dus ook in jouw hotel. Bevindt jouw hotel zich niet naast een grote stad? Geen probleem! Zelfs jouw meest problematische personeelstekort lossen wij voor u op.
Onze (software) tools voor duidelijkheid en betrouwbare planning
When I Work is een populaire planningstool voor personeelsplanning in sectoren met ploegendiensten. Wij maken al jarenlang dankbaar gebruik van deze tool. Het biedt ons, de opdrachtgever en alle medewerkers ontzettend veel duidelijkheid en overzicht. Het is simpel in gebruik, bevat alle informatie voor alle betrokkenen en ondersteunt ons dagelijks met veel effectiviteit.
Voor de administratie richten wij ook kosteloos een online softwarepakket (HelloFlex) in. Hier wordt o.a. de urenregistratie in verwerkt, welke dus direct inzichtelijk en 24/7 te raadplegen is. Ook worden wekelijks de uren via HelloFlex geaccordeerd, dat zorgt voor overzicht en transparantie. Tenslotte staat er altijd een accountmanager of planner van TDC Horecadiensten stand-by die bij calamiteiten 24/7 bereikbaar is.
Diensten & Extra's
Bij vaste diensten stellen wij een vast team samen, waarbij we altijd op zoek gaan naar de beste match tussen hotel en medewerker(s). Op deze manier staan er altijd bekende gezichten in de nacht. Het is onze ervaring dat dat het prettigst werkt voor zowel de medewerker als het hotel. Daarnaast scheelt het inwerktijd en het bevordert de kwaliteit.
We kunnen al een vast team inroosteren vanaf 3 diensten per week. Natuurlijk is het ook mogelijk de afname te verhogen tot 7 vaste diensten per week.
Soms heb je als hotel door uitval, vakantie of drukte wat extra capaciteit nodig. Ook in dat geval helpen we je graag verder. Wij hebben een flexibele poule met gecertificeerde krachten die direct inzetbaar zijn. Op deze manier kun je als hotel altijd de service blijven verlenen die gasten van je gewend zijn!
Omdat ieder hotel zijn eigen procedures hanteert worden nieuwe medewerkers ingewerkt door het hotel zelf, of door één van onze eigen medewerkers die daar al langer werkzaam is. In de basis gaan wij uit van drie nachten meelopen en eventueel een avond- en ochtenddienst als dat nodig is. Alle medewerkers van TDC Horecadiensten zijn in bezit van een geldig BHV-diploma en indien gewenst Sociale Hygiëne.
Om onze opdrachtgevers de beste service te kunnen bieden, zorgen wij dat er altijd een back-up wordt ingewerkt. Hiermee hebben we ook in tijden van vakantie, ziekte, of extra uitvraag, altijd iemand achter de hand die het hotel en de procedures goed kent.
Roosters worden bij ons per maand gemaakt. Op deze manier weten zowel onze medewerkers als het hotel waar ze aan toe zijn en wie zij kunnen verwachten. Voor beide partijen werkt dat prettig én overzichtelijk.
- We maken altijd de beste match tussen hotel en horeca professional.
- In alle grote steden hebben we een flexibele poule ervaren horeca professionals waardoor we snel kunnen schakelen.
- Ook bij last minutes zoeken we passende medewerkers die direct aan de slag kunnen.
- Je krijgt van ons altijd binnen 24 uur nog reactie op vragen, mailtjes en telefoontjes.
- Niet leveren is bij ons geen optie, afspraak is afspraak, we leveren altijd!
- Onze horeca professionals zijn flexibel en verrichten alle werkzaamheden die normaliter ook worden verricht.
- Op maat ingerichte administratie software: altijd direct inzicht in urenregistratie.
Selectieprocedure
Een baan als nachtreceptionist brengt serieuze verantwoordelijkheden met zich mee. Dat realiseren wij ons als geen ander. Daarom zoeken we altijd mensen uit die écht carrière willen maken in dit vak. Professionals met ervaring, die bewust kiezen voor een baan met verantwoordelijkheden en die zelfstandig kunnen werken. En dat werkt! Onze opdrachtgevers hebben op deze manier altijd iemand waar ze van op aankunnen, en die zorgt dat alles soepel verloopt.
Interesse?
Onze professionals zijn:
- Mensen die een carrière in de horeca ambiëren, ervaren en met verantwoordelijkheidsgevoel.
- In het bezit van een geldig BHV-diploma.
- In het bezit van een donkerkleurig pak.
- (Indien gewenst) in bezit van Sociaal Hygiene.
- Altijd door ons een referentiecheck gehad.
- Altijd de beste match voor onze opdrachtgever.